Sep 22, 2010

Military Boots



For those of you who know me for the longest time, you’d probably have a hard time picturing me in this kind of boots. I confess that I used to not like them either, but as once my good friend said: everybody has the right to evolve. And so I think that’s what I’m doing. Changing.

Anyway, I’m completely in love with military boots right now. They have been on the wish list since last summer, but it was finally by the middle of this summer that I’ve managed to finally step it up and buy them, and it also took me a while to find a model I really felt comfortable with.

So, here’s some inspirational looks with military boots. They’ll be around for a while. We can see them in every store right now and they’re perfect for both summer (with a floral dress or a pair of short shorts) and winter (some tights or skinny jeans).






Yo amo Botas Militares

Para los que me conocen a más tiempo, probablemente tendrán problemas de me imaginarme a mí con estos botines militares. Confieso que antes a mi no me gustaban tampoco, pero, como una gran amiga siempre dice: todos tenemos el derecho de evolucionar. Creo que es eso que está pasando. Voy cambiando.

De todos los modos, quiero decir que estoy enamorada con estas botas ahora. Ellas estaban en mi lista de compras desde el verano pasado, pero solamente a mitad de este verano finalmente he tenido el coraje de comprarlas, eso y estaba buscando el modelo correcto.

Así que os dejo con algunos modelos y looks con este tipo de bota, ya que veo que ellas estarán de moda por un cierto tiempo. Podemos verlas en las tiendas ahora mismo y en mi opinión son perfectas tanto para verano (con vestidos florares o shorts vaqueros) como para invierno (con medias o pitillos).


Eu amo Botas Militares

Para os que me conhecem há mais tempo, acho que deve ser difícil de me imaginar usando essas botas. Confesso que antes eu não gostava tampouco, mas, como uma grande amiga sempre diz: Todo mundo tem o direito de evoluir. Acho que é isso o que eu estou fazendo. Mudando.

Anyway, o que importa é que estou apaixonada pelas tais botas agora mesmo. Elas estavam na minha wish list desde o verão passado, mas foi só na metade desse verão que eu tive a coragem de comprá-las e também demorou bastante até encontrar o modelo que eu gostava.

Assim que deixo pra vocês alguns looks com esse tipo de bota, já que vejo que elas vão estar em cena durante um bom tempo. Por aqui podemos vê-las nas lojas agora mesmo e na minha opinião são perfeitas tanto para verão (com vestidinhos florais ou short jeans) como para inverno (com meia fio 40 ou calça skinny).


Bimba & Lola (Consult Price)




Top Shop: 76€ and 42€


Asos: 132€ and 119€





Zara: 79,95€ and 59,95€

No comments:

Post a Comment

Thanks for making my day with your comments!! ;)