Apr 12, 2011

Lookbook Zara - April



















Zara Look Book April


I loved the April Lookbook for Zara. Even though I don’t like the color block trend, the Lookbook gave me a lot of ideas on how to use new pieces with a hint of color. What you think? Which look you like best? I vote for the one with the red leather jacket!



Zara Lookbook Abril

Me ha encantado el Lookbook de Zara de este Apbril. Aunque no me gusta nada la tendencia del color block (blocos de color), el Lookbook me ha dado ideas de cómo añadir un toque de color en mis estilismos. Como lo veis? Cuál look os gusta más? Yo me quedo con el de la cazadora roja!



Zara Lookbook Abril

Amei o Lookbook de Abril da Zara. Mesmo que eu não goste muito da tendência color block, o Lookbook me deu umas idéias de como incorporar toques de cores nos meus looks do dia-a-dia. E vocês, gostaram? Qual look é o seu preferido? Eu fico com o look da jaqueta de couro vermelha!




2 comments:

  1. Fico com o Look, Brasil 1!!!!!!!;)
    Adorei o blazer...

    ReplyDelete
  2. hahaha! Show Flá! Vc viu o look Mangueira tb? rsrsrsrs bjo bjo

    ReplyDelete

Thanks for making my day with your comments!! ;)